Kantoor mijnSOS

Neem contact met ons op

Contact
  • Garantie

  • Mocht u niet tevreden zijn over uw product of mochten er zich defecten voordoen, wij lossen het graag samen met u op! Lees hieronder meer over onze garantie en klachtenprocedure.

  • Retourneren en uw recht op herroeping

  • Meer informatie over het aanmelden van een garantie, retour, reparatie of omruiling vindt u op de garantiepagina. Of vul direct het retourformulier in. Neem contact op met onze klantenservice voor vragen over het retour sturen van uw bestelling: verkoop@mijnsos.nl of 040-3113777.

  • Betalen, BTW en verzendkosten

  • Alles over de betaalmogelijkheden, BTW en verzendkosten: Klik hier

  • Algemene voorwaarden

    Tenzij schrijftelijk anders overeengekomen, zijn bij alle bestellingen de algemene voorwaarden van mijnSOS B.V., zoals gedeponeerd bij de kamer van koophandel te Eindhoven onder nummer 85219118, van toepassing. 

     

  • Klachtenprocedure
  • Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@mijnsos.nl.

  • Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:
    Een omschrijving van de klacht, het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is, contactpersoon en contactgegevens en eventueel de gewenste correctieve actie. 
  •  
  • Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen binnen uiterlijk 2 dagen met een reactie komen.

    Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
  •