Garantie op noodknoppen en accessoires

De producten van mijnSOS hebben een garantie van 12 maanden. Eén van de voorwaarde is wel dat u uw product op een normale manier gebruikt. Schade door onderdompeling in water, afgebroken bandjes, gebroken schermen en andere schade door intensief gebruik vallen dus niet onder de garantie. Ook bij normaal gebruik zal na enige tijd de kwaliteit van bijvoorbeeld de horlogebandjes of de accu achteruitgaan. Daarom hanteren we een garantieperiode van 12 maanden.

Garantiegeval of niet, wij proberen bij een defect altijd zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen zodat u een tevreden klant blijft! U kunt ook zelf nieuwe onderdelen bestellen, zoals een kabel of horlogebandje.

Heeft u vragen over uw garantie of wilt u uw product laten repareren, neem dan contact met ons op via 088-233 6060 of verkoop@mijnsos.nl.

Retourneren

U kunt uw product retour sturen naar het volgende adres:

mijnSOS bv

Spegelt 92

5674CD Nuenen

 

Gelieve de volgende gegevens mee te sturen:

- Een omschrijving van het defect en indien van toepassing het garantieverzoek;
- Het bestelnummer of factuurnummer van de betreffende bestelling;
- Contactpersoon en contactgegevens;
- Een omschrijving van de gewenste correctieve actie.

Wettelijke garantie

Onze garantieregeling overschrijft nooit uw wettelijke rechten als consument.