Probleemoplosser noodknop

Als uw noodknop of alarm horloge niet (meer) naar wens functioneert, kunt u hier terecht voor een probleemoplosser. Bijvoorbeeld als uw noodknop of smart alarm horloge geen sms-berichten stuurt of niet meer belt. Daarnaast kunt u hier ook terecht als uw alarm horloge blijft aangeven in de app dat deze offline is.

Na het invullen van elke vraag komt er of een uitleg in beeld voor het oplossen van het probleem of de volgende vraag komt in beeld. Vul alle vragen in totdat uw probleem is opgelost of het contactformulier in beeld komt. In het contactformulier kunt u uw probleem omschrijven en uw gegevens doorgeven. Nadat u deze informatie heeft ingevuld kunt u op 'indienen' klikken om contact met ons op te nemen.

De eerste vragen van de probleemoplosser gaan over de simkaart en de provider. Als u uw tracker heeft ontvangen met een simkaart van KPN erin geïnstalleerd dan hebben wij de pincode al van de simkaart afgehaald. Daarnaast is het starttegoed €2,50. Na de vragen over de simkaart moet u invullen welk type noodknop u heeft. U kunt dit terugvinden op de verpakking van uw tracker, het overzicht van uw bestelling of in de meegeleverde handleiding.

Naast deze probleemoplosser kunt u ook kijken in de lijst met veelgestelde vragen voor een overzicht meet veelgestelde vragen.

Probleemoplosser