Klantenservice mijnSOS
Welkom bij onze Klantenservice
Bij mijnSOS vinden we het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop en ervaring. Mocht je vragen, opmerkingen of problemen hebben, dan staan onze vriendelijke klantenservicemedewerkers voor je klaar. Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om snel en gemakkelijk contact met ons op te nemen, je bestellingen te volgen, retourneringen te regelen en meer. We streven ernaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen en je winkelervaring zo plezierig mogelijk te maken.
Verzending en levertijd
Bij mijnSOS streven we naar een snelle en betrouwbare service voor al onze klanten.
Ons verzend- en leveringsbeleid:
Verzending op Werkdagen: Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Dit betekent dat je snel je producten kunt ontvangen!
Uitzonderingen: Houd er rekening mee dat er uitzonderingen zijn voor bepaalde producten, zoals de artikelen van SIMzeker en onze installatieservice. Deze kunnen afwijkende verzendtijden hebben.
Levertijd: Over het algemeen kun je rekenen op een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Bezorgdiensten: Wij hebben helaas geen invloed op de snelheid en betrouwbaarheid van de bezorgdiensten. Dit kan soms leiden tot vertragingen.
Briefpost: In het geval van briefpost kan de levertijd langer zijn, met een maximum van 1 week. We adviseren je om hier rekening mee te houden bij je bestelling.
Bedankt voor je begrip en vertrouwen in onze webwinkel! Als je vragen hebt over je bestelling of ons beleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Garantie
De producten van mijnSOS hebben een garantie van 12 maanden. Eén van de voorwaarde is wel dat u uw product op een normale manier gebruikt. Schade door onderdompeling in water, afgebroken bandjes, gebroken schermen en andere schade door intensief gebruik vallen dus niet onder de garantie. Ook bij normaal gebruik zal na enige tijd de kwaliteit van bijvoorbeeld de horlogebandjes of de accu achteruitgaan. Daarom hanteren we een garantieperiode van 12 maanden.
Garantiegeval of niet, wij proberen bij een defect altijd zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen zodat u een tevreden klant blijft! U kunt ook zelf nieuwe onderdelen bestellen, zoals een kabel of horlogebandje.
Heeft u vragen over uw garantie of wilt u uw product laten repareren, neem dan contact met ons op via 040-3113777 of verkoop@mijnsos.nl.
Mocht u niet tevreden zijn over uw product of mochten er zich defecten voordoen, wij lossen het graag samen met u op! Lees hieronder meer over onze garantie en klachtenprocedure.
Retourneren en uw recht op herroeping
Meer informatie over het aanmelden van een garantie, retour, reparatie of omruiling vindt u op de garantiepagina. Of vul direct het retourformulier in. Neem contact op met onze klantenservice voor vragen over het retour sturen van uw bestelling: verkoop@mijnsos.nl of 040-3113777.
Retourneren
U kunt altijd binen 14 dagen zonder opgaaf van redenen het product retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Hoe retourneren?
We hopen natuurlijk dat het nooit nodig is, maar mocht u om een of andere reden niet tevreden zijn met het geleverde artikel, laat ons dat dan snel weten! Uiteraard hanteren wij alle richtlijnen zoals deze in de Wet Verkoop op Afstand staan beschreven.
Artikelen kunt u altijd binnen 14 dagen, en zelfs zonder opgaaf van reden naar ons terugsturen. Gelieve daarbij een notitie te voegen, met:
- uw persoonsgegevens
- het bestelnummer van uw bestelling
- een omschrijving van de artikelen die u wilt terugsturen
- het gewenste artikel dat u wilt ontvangen (ander type, etc.)
Met deze gegevens kan ons magazijn de retourzending goed verwerken.
U kunt dan eenvoudig een retouretiket aanvragen via het retourportal van mijnSOS. Ga hiervoor naar: retourneren
De kosten voor het retourneren van accessoires of producten buiten de bedenktermijn van 14 dagen zijn voor rekening van de koper.
Het retouradres waar u uw artikelen naar terug kunt sturen, is:
mijnSOS
Den Binnen 19
5674 TW Nuenen
Indien van toepassing zullen we het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terugbetalen minus de verzendkosten van de retourzending.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- U heeft 14 dagen de tijd om de bestelling te herroepen (retour te melden).
2. Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren.
3. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na de retourmelding,
4. Indien het retour gestuurde product is beschadigd door de consument, dan kunnen wij kosten hiervoor in rekening brengen.
5. De service abonnementen kunnen herroepen worden. De kosten voor de periode dat de consument het abonnement heeft gebruikt, kunnen in rekening worden gebracht.
6. De consument kan, indien gewenst, gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Download hier dit modelformulier.
Algemene voorwaarden
Tenzij schrijftelijk anders overeengekomen, zijn bij alle bestellingen de algemene voorwaarden van mijnSOS B.V., zoals gedeponeerd bij de kamer van koophandel te Eindhoven onder nummer 85219118, van toepassing.
Klachtenprocedure Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@mijnsos.nl.
Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:
Een omschrijving van de klacht, het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is, contactpersoon en contactgegevens en eventueel de gewenste correctieve actie. Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen binnen uiterlijk 2 dagen met een reactie komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.