Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Uiteraard doen alle medewerkers van mijnSOS.nl hun uiterste best om u goed te helpen. Heeft u toch een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service? mijnSOS.nl heeft een klachtenprocedure, dit gaat als volgt:

Uw klacht kunt u per e-mail of post aan ons versturen opverkoop@mijnsos.nl.

mijnSOS BV

Spegelt 92

5674 CD Nuenen, Nederland

Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:

  • Een omschrijving van de klacht;
  • Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is;
  • Contactpersoon en contactgegevens;
  • Eventueel de gewenste correctieve actie.

Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen binnen uiterlijk 2 dagen met een reactie komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop keurmerk. Voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.