Uw wensen voor de instellingen van de noodknop

Met de installatieservice van mijnSOS stellen wij uw noodknop volledig naar uw wensen in. Mocht u nog vragen hebben, of specifieke wensen, neem dan contact op met onze klantenservice via 040-3113777 of mail naar verkoop@mijnsos.nl

Als het goed is hebben we het bestelnummer en het type noodknop al voor u ingevuld. Mocht dit niet zo zijn, controleer dan goed of u de juiste knop heeft geselecteerd. Per type noodknop zijn er namelijk andere instellingen beschikbaar.

Bijvoorbeeld 'SOS Jan'

Door naar rechts te swipen op het touchscreen kunt u verschillende schermen in beeld krijgen met verschillende opties, zoals de stappenteller, hartslagmeting en instellingen.

Zuinige stand: Het horloge kan altijd uitbellen en zelf een sms sturen. Iedere 10 minuten controleert het horloge of er sms-berichten zijn binnengekomen en beantwoord deze berichten. Alleen bij een alarm kan naar het horloge gebeld worden. De accu gaat circa 3x langer mee.

Altijd bereikbaar: Er kan altijd naar het horloge gebeld worden. Sms-berichten worden direct beantwoord.

Met deze keuze geeft u aan of u de simkaart al in de knop geplaatst wilt hebben of los erbij geleverd.

Los geleverd: Dit is de beste optie als u uw simkaart wilt koppelen aan een KPN-account. In onze handleiding staat precies hoe u dit doet. Daarna plaatst u zelf de simkaart in de knop.

Simkaart geplaatst in knop: wij plaatsen uw simkaart in de knop. U kunt eenvoudig opwaarderen via de website van KPN maar u kunt niet het beltegoed zien. Dat kan alleen als u een account aanmaakt bij KPN.

Noodnummers instellingen

Persoonlijke gegevens

In het horloge kunnen enkele persoonlijke gegevens worden ingevoerd van de drager van het horloge. U kunt zelf kiezen welke gegevens u wel en niet wilt invoeren.

DD/MM/JJJJ